Blog

/ 2020.06.03. 23:06

Mert minden fejben dől el...(interjú)

Márciusban indítottunk egy játékot. Arra kértünk benneteket, akik követitek az oldalunk, hogy minden hó elején írjátok meg, mennyit mentetek, hány kilométert tekertetek. Nem az számít, hogy ki mennyit megy, hanem az, hogy példát mutassunk másoknak.

/ 2020.05.23. 16:52

A nálunk kapható BadDog kerékpár TOP10

Hatalmas sikert arattak, és aratnak a mai napig a BadBike kerékpárjai. Az okok elég egyértelműek: nagyon vagány, és megbízható bringákról van szó, és az áruk is nagyon baráti.

Akik nem ismernék annyira ezt a márkát, azoknak elmondjuk, hogy a gyártó neve BadBike, és külön márkaneve van a nőknek, és a férfiaknak készített bringáknak. A női kerékpár a BadCat, míg a férfi a BadDog néven található meg nálunk.

/ 2020.05.20. 23:39

A srác aki a legtöbbet ment áprilisban, és ezzel eljutott volna akár…(a megfejtés a cikkben)

Még márciusban indítottunk egy játékot, hogy a biztonságos távolságtartás mellett is legyen közösségi élmény a bringázás: arra kértünk benneteket, akik követitek az oldalunk, olvassátok a hírleveleinket, és vásároltok bicikli webshopunkból, hogy minden hó elején írjátok meg, mennyit mentetek, hány kilométert tekertetek.

/ 2020.05.11. 12:55

A lány a maszk mögött - A "Mutass példát" játékunk nyertese

Még április 9-én hirdettük meg a „Mutass példát! Mutasd meg, Te hogy bringázol koronavírus-járvány idején!” Facebookos játékunkat.

Nagyon sokan neveztetek a játékra, szuper képeket kaptunk.

Ahogy az egy biciklis versenynél is lenni szokott, a start után elhúzott a mezőnytől egy élboly, a verseny felénél pedig már csak két versenyző haladt fej-fej mellet, és szoros küzdelemben végül Kimba Hana lett a befutó. Őt mutatjuk most be Nektek.

/ 2020.04.28. 23:57

“Népszerűtlen”, azaz kevésbé látogatott bicikli útvonalak

A fene sem gondolta volna, hogy két évvel azután, hogy elkezdtük megírni a 7 népszerű bicikli túra Magyarországon című ebookunkat, készítünk egy cikket a nem népszerű bicikli útvonalakról is. Úgy látszik, 2020 már csak ilyen.

/ 2020.04.13. 07:47

Készíts videót, mutasd meg, mennyire értesz a bringákhoz!

Sok cikket írtunk a biciklik kiválasztásáról, tisztításáról, karbantartásáról, de nagyon sokan örülnének videós segítségnek.

Mi itt a boltban el vagyunk foglalva a szervizekkel, és a megrendelések kiszolgálásával, segíts nekünk, készítsd el Te ezeket az ismeretterjesztő videókat!

/ 2020.04.10. 16:44

Így bringázz a koronavírus-járvány idején

A szabadtéri sportolási lehetőségek korlátozására nem került még sor, viszont fontos kiemelni, hogy CSAK a meghatározott keretek között kerékpározhatunk. Tehát kimehetünk bringázni, ha betartjuk a szabályokat.

/ 2020.04.09. 10:04

Mutass példát! Mutasd meg, Te hogy bringázol koronavírus-járvány idején!

Itt a tavasz, itt a jó idő, örüljünk neki, hogy lehet biciklizni, de felelősen:

• hordj maszkot! (persze sisakot is)
  • ne menj túl közel a másikhoz (min. 2 méter),
  • ne érintsd meg a másikat,
  • ne fogj meg olyan tárgyakat, amiket pár perccel korábban más is megfoghatott,
  • ne álljunk meg frissítőért, fagyiért, stb.,
  • viselj kesztyűt, rendszeresen és alaposan moss kezet!

Sajnos látni, hogy ezzel sokan nem törődnek.

Ezért egy játékot hirdetünk, hogy megmutassuk, hogyan kell biztonságosan brigázni koronavírus-járvány idején!
/ 2020.04.07. 11:00

Biciklizés a tömegközlekedés tökéletes alternatívája (egyébként nem csak most)

Pénteken (2020. március 27-én) kihirdetett kijárási korlátozás lépett érvényben Magyarországon szombattól (2020. március 28-tól), amely több pontban is kitér a biciklis társadalmat érintő kérdésekre, és a munkába járásra is.

Ebben a cikkben leírjuk, és meg is mutatjuk, miért jó alternatíva bringával munkába járni a tömegközlekedés helyett.

/ 2020.04.03. 11:57

Teljes nyitvatartási időben várunk szeretettel

A kerékpárboltok nem tartoznak a felosztott időbeosztású nyitvatartási rend betartására, ami az élelmiszer üzletekre, drogériákra, piacokra és gyógyszertárakra vonatkozik. Bátran gyere be hozzánk: vigyázunk magunkra és RÁD is.

/ 2020.04.01. 16:12

Gyűjtsd a kilométereket, legyél Te a legtöbbet tekerő rajongónk!

Az év elején, amikor tervezgettük, hogy mit fogunk csinálni idén, szerettünk volna „csinálni” egy olyan játékot, ami megmozgat benneteket is, és amiben mi, a MangoBike-nál dolgozók is részt vehetünk, hiszen mi is mind bringások vagyunk.

/ 2020.03.29. 17:14

Minőségi kerékpárt a legkisebbeknek is - A woom érzés

Ha könnyű, minőségi kerékpárt szeretnél vásárolni a gyermekednek, unokádnak, amivel élvezettel és könnyen fog bringázni, akkor ez a cikk most Neked is szól.

/ 2020.03.27. 10:03

Miben érint minket bringásokat és bringa boltot a kijárási korlátozás?

Ma reggeli, friss hír, hogy holnaptól (2020.03.27. szombat) kijárási korlátozás van érvényben Magyarországon.

Ebben a cikkben összefoglaljuk, hogy ez mennyiben érinti a kerékpár szervizeket, boltokat, és azokat, akik kerékpározni szeretnének.

/ 2020.03.26. 23:41

3 erdei kerékpártúra most tavaszra

Ebben a cikkben szeretnénk olyan bringatúra célpontokat bemutatni nektek, amelyek a tavasszal, de akár már a tavaszias időjárásan is teljesíthetők. A lista a teljesség igénye nélkül készült, így ha van olyan túra, amit javasolnátok, akkor nyugodtan küldjétek el nekünk. Az útvonalak bejárásához ajánlott kerékpárok a gravel bringák.

/ 2020.03.20. 15:28

Csak azért is feltekerünk: bicikli vásárlás koronavírus járvány idején

Nagyot fordult a világ. Pár hete még az üzlet megnyitóját terveztük, – talán az ország legnagyobb biciklis boltja lett a miénk - meg a szezonnyitó tavaszi bringás túrákat.

Most meg kapkodjuk a fejünket, olvassuk a híreket, aggódunk, és kezd a félelem eluralkodni rajtunk.

De kitaláltuk, miként vásárolj nálunk koronavírus járvány idején.

/ 2019.12.14. 15:31

Karácsonyi ajándék ötletek kerékpárosok számára

Jön a karácsony, és mindenki elkezd őrülten gondolkodni, hogy mivel lephetné meg szeretteit, barátait, munkatársait.

De mi van, ha kerékpárost szeretnénk meglepni?

/ 2019.11.19. 20:18

Így biciklizz télen!

A skandináv országokban annak ellenére több a biciklis, mint nálunk, hogy ott átlagosan 5-6 hónapos a téli időszak. Ebből is látszik, hogy kis odafigyeléssel itthon sem kell téli álomra küldeni a kerékpárt, csupán alkalmazkodnunk kell a hideghez  illetve megfelelően felkészítenünk a kerékpárunkat.

/ 2019.11.19. 12:16

Hogyan készítsd fel a kerékpárod a téli szezonra

Sokan úgy tartják, hogy a kerékpározást télen el kell felejteni, mert egyszerűen képtelenség élvezni a hideg miatt. Vagy éppen azt hangsúlyozzák, hogy mennyire balesetveszélyes ilyenkor bringázni.

Természetesen most nem cáfolni szeretnénk ezeket az állításokat, hanem megmutatjuk, hogy a hideg és a téli útviszonyok ellenére lehet élvezni ilyenkor is a biciklizést, ráadásul balesetmentesen. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan tudod felkészíteni a bringádat a téli viszontagságos időjárási körülményekhez.

/ 2019.10.18. 15:46

BadBike elektromos bringák igazi ínyenceknek

Ha van már egy BadBike-od akkor azon kevesek közé tartozol, akik hozzájutottak a limitált szériás prémium bringákhoz. Ha köztük vagy, akkor jól tudod, hogy a kerékpárok BadDog verziója kifejezetten fiúknak, a BadCat pedig lányok számára készül.

Rosszalkodj most te is!

/ 2019.08.16. 13:07

Te is Zöldbringás vagy?

Mindannyian főszereplők lettünk. Egy katasztrófa film főszereplői. A rendezői is részben mi vagyunk, és az is részben rajtad, rajtunk múlik, hogy a végén a főhős, aki Te is lehetsz, megmenti-e a bolygót, a világot, az emberiséget, vagy elbukik. Te már tettél a világért, Te vagy a Zöldbringás, hiszen bringás vagy, jól mondom?