Csak azért is feltekerünk: bicikli vásárlás koronavírus járvány idején

2020.03.20. 15:28

Nagyot fordult a világ. Pár hete még az üzlet megnyitóját terveztük, – talán az ország legnagyobb biciklis boltja lett a miénk - meg a szezonnyitó tavaszi bringás túrákat.

Most meg kapkodjuk a fejünket, olvassuk a híreket, aggódunk, és kezd a félelem eluralkodni rajtunk.

De kitaláltuk, miként vásárolj nálunk koronavírus járvány idején.

De az élet nem állhat meg, nem élhetünk félelemben, és bezárkózva!
Itt a tavasz, és mi bringások vagyunk!

És egy bringás nem adja fel, csak azért is fel fogunk tekerni ezen a nehéz emelkedőn is.

Vigyázunk magunkra, vigyázunk Rád!

Mi itt a MangoBikenál nem „csak” kollégák vagyunk, hanem igazi csapat, és mindenkinek vannak otthon idős szerettei is, akikre fokozottan vigyáznunk kell, ezért vigyázunk egymásra. Kézfertőtlenítőt használunk, kesztyűt és maszkot, és figyeljük a híreket, hogy vigyázzunk Rád is, azzal, hogy minél biztonságosabbá tesszük szolgáltatásunkat.

Online rendelt termékek biztonságos csomagolása

Az internetes vásárlás az egyik legbiztonságosabb módja a vásárlásnak, hiszen nem kell bemenned a boltba, nem kell sorban állnod a pénztárnál, nem kell a pénztárnál a fizetéssel bíbelődnöd.

De azt olvastuk, hogy a vírus akár napokig is megmaradhat bizonyos felületeken, ezért azt a biztonsági szabályt vezettük be, hogy

• maszkot és kesztyűt viselünk, miközben becsomagoljuk a megrendelt terméket,
  • csomagolás előtt alkoholos ronggyal áttöröljük,
  • úgy adjuk át kiszállításra, hogy 5 nap után érkezzen hozzád,
  • a bolt legmelegebb helységében várja a futárt, mert a vírus érzékeny a 30 Celsius feletti hőmérsékletre.

Ha ennél hamarabb akarod megkapni, akkor jelezd kérlek, és Neked hamarabb küldjük.

így csomagoljuk be bicikli megrendelésed a koronavírus járvány idején

Személyes átvétel – kérlek, így gyere a boltba

Most még a boltban is átveheted megrendelésed. Mindannyiunk egészsége érdekében az alábbiakra kérnénk, ha bejössz hozzánk:

• Kérlek, hogy csak abban az esetben gyere, ha tünetmentes vagy.
  • Mi a boltban maszkot fogunk viselni, hogy vigyázzunk Rád, kérlek, tedd Te is ezt, gyere maszkban, mi nem fogunk furcsán nézni Rád.
  • Ha nem szeretnél bejönni a boltba, azt is megértjük, semmi probléma. Telefonálj, és kivisszük a bolt elé a megrendelésed.
  • A készpénz is terjesztheti a vírust, ezért fizess inkább kártyával!

A korona vírusok életképessége különféle típusú élettelen felületeken

Megosztjuk Veled is azt a táblázatot, amit a korona vírus életképességéről találtunk, és ami alapján a biztonsági intézkedéseket hoztuk.

Felület típusa

Üveg

4-5 nap

Szilikon

5 nap

Kerámia

Forrás: http://medicalonline.hu/tudomany/cikk/hol__mennyi_ideig_el_a_koronavirus

A koronavírus érzékeny a 30 Celsius-fok feletti hőmérsékletre és a háztartási fertőtlenítőkre. A különböző élettelen felületek 70%-os alkohollal vagy 50-szeresre hígított hipóval való tisztítása pár percen belül elpusztítja a koronavírust.

#Maradjotthon és ha fegyelmezett vagy #bringázzbiztonságosan

Abban abszolút egyetértünk, hogy feleslegesen az ember ne menjen közösségbe, oda ahol tömeg van, hiszen fertőződhet és fertőzhet.

Mi is beszereztünk maszkokat, kesztyűt, minimalizáltuk a boltba járást, maximalizáljuk a higiéniát, online rendelünk, amit csak lehet, és erre készültünk fel a soproni boltunkban is.

De mozogni kell, a sportra, napfényre szükségünk van, mert ez is növeli az ellenállóképességünket a különböző betegségekkel szemben. És muszáj kitörni a 4 fal közül, pláne egy vérbeli bringásnak!

Amikor teheted el kell menni a családdal, akikkel egész héten össze vagytok zárva túrázni, bringázni. A játszótereket, korzókat kerüljétek, olyan helyre menjetek, ahol kevés az ember, ahol ki tudjátok egymást kerülni, ahol bőven 5 méter felett tudjátok tartani másoktól a távolságot.

Nem lesz könnyű, de ki kell, bírjátok a ragyogó napsütésben, hogy nem álltok meg egy frissítőre, fagyira, hanem szigorúan csak tekertek.

Vegyél példát Arnold Schwarzeneggerről, aki minap posztolta ki Twitteren, hogy mindenhová bringával jár, viszont nem áll meg biciklizés közben és kerüli az embereket.

Vásárolnál?

Az idei szezont is akciókkal indítjuk, nézd meg az outletet, és külön figyelmedbe ajánljuk BadDog és BadCat bringáinkat. Ilyen árat szerintem sehol máshol nem találsz.

Kockázat mentes vásárlás a MangoBikenál

Mi nem csak ingyen szállítjuk ki az általad megrendelt kerékpárt (40 000 Ft feletti vásárlás esetén), hanem ingyen el is hozzuk, ha valamiért mégsem tetszene Neked: kockázat mentes vásárlás a MangoBikenál.

Ha nincs meg egyben az összeg, az sem baj! Nálunk már hitelre is vásárolhatsz!

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg ismerőseiddel is! Picit lejjebb görgetve pedig feliratkozhatsz hírlevelünkre is, így nem maradsz le a bringás

Legyetek erősek, vigyázzatok magatokra, vigyázzatok a többiekre is. Feltekerünk erre az emelkedőre is, meg tudjuk csinálni!

Let’s go, Mango!

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg ismerőseiddel is! Picit lejebb görgetve pedig feliratkozhatsz hírlevelünkre is, így nem maradsz le a bringás tippekről, tanácsokról.