Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Néke-Helleborus Bt.(cégjegyzékszám: Cg.08-06-005796, nyilvántartó cégbíróság neve:Győr-Moson-Sopron megyei Bíróság, székhely: 9400 Sopron, Citadella u 19., adószám: 22484947-2-08, képviseli: Németh Lóránt ügyvezető), a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Felhasználó, a továbbiakban együttesen: Felek).
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1 Jelen ÁSZF a Mangobike internetes áruház a www.mangobike.hu oldalon elérhető web áruház szabályait határozza meg. Az alábbi szabályok nem vonatkoznak a www.mangobike.hu weboldalon keresztül elért más weboldalakra, függetlenül azok jellegétől, az általuk nyújtott szolgáltatástól, vagy az üzemeltető személyétől.
1.2 Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: ”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.
1.3 Az áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden Felhasználó számára, regisztráció nélkül is. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, mely azonban regisztrációhoz kötött.
1.4 A Webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.5 A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során, a csomagolás teljesítésével jön létre, a rendeléshez tartozó számla nyomtatásakor. A Felek között az áru megvásárlásával a magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
2. Regisztráció
2.1 A webáruházban történő megrendelés kizárólag regisztrált Felhasználók számára lehetséges. Regisztrálni csak természetes személyek jogosultak. A rövid és ingyenes regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány - a megrendelések teljesítéséhez szükséges - adat kitöltése szükséges. A regisztrációs lapon megjelölt adatokat kötelező megadni. A Felhasználó köteles a webáruházban történő megrendeléshez a regisztráció során a Szolgáltató adatkezelési szabályzatát elfogadni. A szolgáltatás megfelelő minőségéért a felelősséget a megrendelő vállalja. A Szolgáltatót ennek vonatkozásában semmi nemű felelősség (szavatosság, kárfelelősség) nem terheli.
2.2 A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.3 A visszaélések elkerülése végett ajánlatos magasabb biztonsági fokozatú, „erős” jelszót választani, és azt titokban tartani. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profilom menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség.
2.4 A Felhasználó bármikor dönthet regisztrációja törléséről, ehhez az hallo@mangobike.hu email címre kell küldeni egy e-mailt a Felhasználó törlésének igényléséről. A rendeléseket és a hozzájuk kapcsolódó információkat a weboldalak 2 évig továbbra is tárolják.
3. A weboldal szolgáltatásai
A regisztrációt követően a Felhasználó jogosult a weboldal szolgáltatásait igénybe venni. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatások körét módosítsa. A Szolgáltató folyamatosan törekszik olyan szolgáltatások bevezetésére, amelyek a Felhasználók számára a weboldalak használatát egyszerűbbé és kényelmesebbé teszik. Ennek érdekében a weboldalakat olyan szolgáltatásokkal próbálja bővíteni, amelyek elősegítik a hatékony, informatív használatot.
3.1 Megrendelés
3.1.1 Rendelés feladása Érvényes rendelést feladni csak az internetes áruházban - regisztrációt követően - lehetséges melyet e-mailben visszaigazolunk. A rendelést utánvétes fizetéssel tudod kiegyenlíteni.
3.1.2 Megrendelési adatok módosítása a megrendeléskor megadott szállítási és számlázási adatok módosítására a feladás után a rendelés ’Feldolgozás folyamatban’ állapotában van lehetőség. A későbbiekben a szállítási adatok egyeztetése a futárszolgálattal közvetlenül lehetséges a szállítás megkezdésekor, miután az erről szóló értesítést a futárszolgálat megküldte. 
3.1.3 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, ami a vásárolt termékek értékének megfelelően változhat.
3.1.4 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
3.1.5 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
3.1.6 A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Felhasználótól és csak akkor fogadja el, ha a Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.1.7 Szolgáltató a Felhasználó vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Felhasználó részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül a Felhasználó részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Felhasználó bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
3.1.8 A Felhasználó a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
3.2 Szállítási és fizetési feltételek
3.2.1 A Szolgáltató a megrendelt termékeket házhoz szállítja szállítmányozó cég igénybevételével. A fuvardíjat a Felhasználó viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Felhasználó a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket. A már teljesítés alatt álló csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja. 
A kerékpárokat teljesen összeszerelve, szakszerűen beállítva szállítjuk házhoz. Technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot.A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). Nagyon fontos információ, hogy a bal oldali( L) pedálban fordított, bal menet van, azaz óra járásával ellentétesen kell betekerni a hajtókarba! Mindig puszta kézzel kezd betekerni, majd utána 15-ös kulcsal jól húzd rá. A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár. A kerékpárok garanciális utánállítását 50-100km megtétele után a soproni MangoBike üzlet díjmentesen elvégzi.
A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük: (Zöld) akár 24 órán belül szállítható: készleten van! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott nap 12:00 óráig beérkezik, azonnal csomagoljuk, és a következő napon ki is szállítjuk. (Zöld) 3-5 napon belül szállítható: külső raktárban készleten van, rendelhető ! Ezek a termékek külső raktárunkban, esetleg a forgalmazónál készleten vannak. Beérkezésük a csomagoláshoz és kiszállításhoz várhatóan 1-2 nap, ezért várhatóan leggyakrabban 3 munkanap, de 5 munkanapon belül mindenképpen megérkezik hozzád. (Narancsárga) nem szállítható de rendelhető: jelen pillanatban nincs készleten! sem raktárainkban, sem a forgalmazónál, de várható még idei beérkezése. Forgalmazói információk alapján kapunk tájékoztatást, hogy mikor lesz elérhető a termék. Meg kell rendelnünk és 1-2 napon belül kiderül, hogy mikor tudjuk beszerezni?  Emailben válaszolunk a várható ídőpontról és az esetleges árváltozásról az új beszerzés miatt. Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár megtartására, és az esetek döntő többségében átvállaljuk az áremeléskor jelentkező árkülönbséget. (Piros) nem rendelhető: Általában kifutó termékek. Azonban mi mindent megpróbálunk, hogy számodra beszerezzük a terméket! Ha jelzed felénk a kérést, megkeresük számodra azt, ha bárhol fellelhető még! A nem rendelhető termékek árai - tekintettel az új beszerzésre - jelentősen változhatnak, főleg a több hetes/hónapos átfutás esetén. Ez esetben fenntartjuk a jogot hogy, a termék árát módosítsuk. Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár megtartására, és az esetek döntő többségében átvállaljuk az áremeléskor jelentkező árkülönbséget.
Webáruházunk több gyártóval és forgalmazóval áll kapcsolatban. Készletfrissítésre különböző intervalumokat használnak. Ezért szélsőséges esetekben előfordulhat, hogy az éppen készleten lévő utolsó megrendelt árut másvalaki már megvásárolta. Ebben az esetben felkínálunk egy helyettesítő terméket 20% -os extra kedvezménnyel ! Ha nem kívánsz élni az extra kedvezményes helyettesítő termékkel, természetesen elállhatsz a vásárlástól.
A termékekből készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszál. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni.
Véleményed, észrevételeid, panaszaid kérjük nyugodtan írjad meg e-mailben, minden észrevételedre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy hibásan teljesítettük, teljes rugalmassággal kezeljük. Minden esetben a vásárló érdekeit tartjuk szem előtt! 
3.2.2 A megrendeléseket a Szolgáltató a honlapon közzétett feltételekkel teljesíti.
3.2.3 A megrendelt termékek személyes átvételére a MangoBike soproni üzletében lehetséges. 9400 Sopron, Lackner Kristóf utca 10.
3.2.4 A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Felhasználó által a megrendelés feladásakor megadott helyszínen teljesíti.
3.2.5 Felhasználó a megrendelése leadásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt és házhoz szállított terméket átveszi és a termék árát, illetve a szállítási költséget a szállítmányozó cégnek megfizeti. Amennyiben Felhasználó e kötelezettségét részben vagy egészben megsérti, Szolgáltató jogosult a Felhasználó regisztrációját azonnal hatállyal törölni és a további megrendelések teljesítését megtagadni. Szolgáltató úgy is rendelkezhet, hogy ilyen esetekben kizárólag a Felhasználó előre fizetendő, bankkártyás megrendeléseit teljesíti.
3.2.6 A Weboldalon vásárolt termékeket a Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendelés feladásakor megadott címre. A szállítást a GLS futárszolgálat teljesíti. A kézbesítés munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan átvételi címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy.  Belföldi szállítási  díjaink : 0 - 5999 Ft-ig 1899 Ft, 6000-24999 Ft-ig 1499 Ft, 25000-39999Ft-ig 999 Ft. Ha a Mangobike.hu oldalon leadott rendelésének összege eléri a 40.000.- Ft-ot, térítésmentesen szállítjuk el az Ön otthonába.

Külföldre érvényes szállítási díjainkról, rendelés elött érdeklődjön elérhetőségeink valamelyikén.

3.2.7 Sikertelen szállítási próbálkozás esetén a futár értesítést hagy az elérhetőségével. Kérünk, minél előbb vedd fel a kapcsolatot a futárral, vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatával. Sorozatosan sikertelen kiszállítási próbálkozásnál az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettek szerint járunk el. A megrendelt termékek postai kézbesítése, vagy személyes átvétele nem lehetséges. Elektronikus levélben a dpd@dpd.hu e-mail címen, ill. a (+36 1) 501-6204  telefonszámon. 

3.2.8 Az utalványok elfogadása az alábbi módon és leírtak szerint történik. Egyes kívételes esetekben nem kizárt, hogy a kibocsátó eltér szabályoktól a vásárló érdekében.

Forgalmi meghatározások

- vásárlási utalvány: a jelen szabályzatnak megfelelő módon előállított, sorszámozott, és a jelen szabályzat szerinti vásárlásra jogosító okirat,- kibocsátási érték: az az összeghatár, amilyen    értékben a vásárló az üzletben a vásárlási utalvány felhasználásával árut vásárolhat, vagy szolgáltatást vehet igénybe,- felhasználási időszak: az az időszak, amíg a vásárlási utalvány tulajdonosa a vásárlási utalványt felhasználhatja,- kibocsátó: a Néke-Helleboros Bt.,- vásárló: az a kibocsátón kívüli magán vagy jogi személy, aki a vásárlási utalvány tulajdonosa,- elfogadó üzlet: a Néke-Helleboros Bt. összes értékesítési felülete, (offline és online),- a vásárlási utalvány hamisítása bűncselekmény.

A szabályzat célja

- a jelen szabályzat célja, hogy meghatározza a vásárlási utalvány kibocsátásának és felhasználásának módját,- területi hatály: a Néke-Helleboros Bt. Összes értékesítési felülete, (offline és online),- a szabályzat időbeli hatálya az első utalvány kibocsátásától kezdődik, és mindaddig tart, ameddig a kibocsátó ellenkező tartalmú döntést nem hoz,- a szabályzatot a kibocsátó jogosult módosítani. A szabályzat módosítása azonban csak attól kezdve hatályos, ha azt a kibocsátó a jelen szabályzatban megjelölt módon közzétette. 

A vásárlási utalvány kibocsátásának célja

- a vásárlási utalványt a a Néke-Helleboros Bt. bocsátja ki,- a vásárlási utalvány nyomdai úton előállított, sorszámozott, kártya kivitelű okirat,- a vásárlási utalványnak legalább az alábbiakat kell tartalmaznia:a. kibocsátó neve, b. a vásárlási utalványra vonatkozó utalás, c. a kibocsátási érték, d. utalvány sorszáma,- a vásárlási utalványt a kibocsátó, az általa meghatározott mennyiségben jogosult kibocsátani 2.000 Ft-os, 5.000 Ft-os és 10.000 Ft-os, 50.000 Ft-os kibocsátási értékben,- a vásárlási utalvány felhasználási határidő nélkül kerül kibocsátásra 2.000 Ft-os 5.000 Ft-os és 10.000 Ft-os, 50.000 Ft-os,- érvényes vásárlási utalvány csak sérülésmentes utalvány lehet. Amennyiben vásárló vásárlási utalványa megsérül, abban az esetben azt a kibocsátó sérülésmentes példányra cseréli,- a sérült, vagy hiányos vásárlási utalvány, vásárlási utalványként nem használható fel,- a kibocsátó a birtokában lévő vásárlási utalványt bármikor megsemmisítheti,- a vásárlási utalvány nem minősül pénznek, illetve értékpapírnak, erre tekintettel készpénzre a kibocsátónál nem váltható vissza.

A vásárlási utalvány megvásárlása

- a vásárlási utalvány a kibocsátótól vásárolható meg a Néke-Helleboros Bt. Üzleteiben és online felületein. Az offline üzletekben nyitvatartási időben, az online felületeken 0-24 óráig,- a vásárlási utalvány vételára nem térhet el az utalvány kibocsátási értékétől,- a vásárlási utalványt bármely cselekvőképes természetes vagy jogi személy (vevő) megvásárolhatja,- a vásárlási utalvány megvásárlásával, illetve bármely módon történő megszerzésével a vevő a vásárlási utalvány kibocsátására vonatkozó, a mindenkor hatályos jelen szabályzatot magára nézve kötelezően elfogadja,- a vásárlási utalvány elvesztése, megsemmisülése csereutalvány igénylésére, illetve a vételár visszakövetelésére nem jogosít.

A vásárlási utalvány felhasználása

- a vásárlási utalvány bárkire szabadon átruházható, aki a vásárlási utalvány megvásárlására jogosult lenne,- a vásárlási utalvány tulajdonosa jogosult a Néke-Helleboros Bt. elfogadó offline és online felületein, üzleteiben a vásárlási utalvány kibocsátási értékén árut vásárolni, illetve szolgáltatást igénybe venni. A vásárlási utalvány felhasználására megvásárlás esetén határidő nélkül lehetőség van a fenti fix címletekben. Ez a kártya nem feltöltőkártya, hanem fix címletű papír kártya, tehát a kártyára pénz nem kerül feltöltésre. Az utalvány értékéből az azt elfogadó üzletben készpénz vissza nem adható, az utalvány teljes értékét le kell vásárolni,- a vásárlási utalvány tulajdonosának azt kell tekinteni, akinek a vásárlási utalvány a birtokában van. Sem a kibocsátó, sem az üzlet nem jogosult vizsgálni a vásárlási utalvány tulajdonjogát,- a vásárlási utalvány felhasználása azzal valósul meg, hogy a vásárlási utalványt a vásárló az üzletnek átadja,- az áruvásárlásra illetve a szolgáltatás igénybevételére egyebekben ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a pénz felhasználásával történő vásárlás vagy szolgáltatás igénybe vétele esetén,- a vásárlási utalvány kibocsátási értékénél kisebb értékű áru megvásárlása vagy szolgáltatás igénybe vétele esetén az érték és a kibocsátási érték közötti különbség készpénzben nem téríthető vissza a vásárlónak,- különböző szezonális vagy extra kedvezmények, akciók találhatóak a webáruházunkban. A kedvezmények, akciók egyenként értendőek azokat összevonni nem lehetséges. Az utalványok meghatározott értékűek, amennyiben Önnek több utalványa van azt összevonhatja és érvényesítheti. Amennyiben  az utalványok összege meghaladja a vásárlások összegét abban az esetben, pénzvisszafizetésre nincs mód! ilyenkor célszerű vásárolni még egy terméket, hogy az utalványok értékét teljes mértékben felhasználja.

3.3 Bankkártyás vásárlás

Az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtjuk vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Mangobike weboldal csak a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, az OTP Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Mangobike.hu weboldal nem értesül, azokat csak az OTP Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelt termékek ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását bankkártyával.
Mire figyeljen a vásárláskor?
  • Olvassa el webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át webáruházunk biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé az OTP Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az OTP Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Elfogadott kártyák
Az OTP Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, American express, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
1. Ön a webáruházunk oldalán választja ki a rendelni kívánt ételeket, melyek árának összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül az OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér webáruházunkra, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról webáruházunkra, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ INTERNETES KÁRTYÁS VÁSÁRLÁSRÓL
Kártyaelfogadás
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. Az OTP bank által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra. 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák. 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni. 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
Fizetés folyamata
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be. 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal. 

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
Sikertelen fizetések és teendők
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
  • Kártya jellegű hiba: - A kártya nem alkalmas internetes fizetésre, - A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott, - A kártyahasználat tiltott, - A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva, - A kártya lejárt.
  • Számla jellegű hiba: - Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához, - A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
  • Kapcsolat jellegű hiba: - A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra, - A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
  • Technikai jellegű hiba: - Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen, - Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
Biztonság
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna? 
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé az OTP Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az OTP Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően. 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni. 

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. Az OTP Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat. 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. Az OTP Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat. 

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
3.4 Átutalás
Átutalásos fizetéssel a következő számlaszámra kell átutalni az összeget. Célszerű 3-4 órát számolni míg az összeg jóváírásra kerül a kerékpárüzlet számláján. Pénzintézet címe: OTP Bank Nyrt. 1051 Budapest, Nádor u.16. Mangobike Bankszámlaszáma: 11737083-20130587-00000000. Amennyiben az átutalást választja kérjük a tranzakcoió bizonylatát megőrizni szíveskedjenek, hogy az esetleges üggyel kapcsolatosan gyorsabb legyen az ügyintézés. 
3.5 Utánvétel
Az árut a Futárszolgálat kézbesítője szállítja ki a megadott címre, így a termék ellenértékét a kézbesítőnek kell átadni. A kézbesítő nap végén a pénzel elszámol a futárszolgálat felé és a megbízott futárcég utalja el a kerékpár üzlet részére az összeget.
3.6 Reklamáció, visszavásárlás
Az átvett csomag tartalmát mielőbb ellenőrizd le. Amennyiben eltérést/sérülést tapasztalsz, mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben meggondoltad magad, az átvételt követően lehetőség van a termék(ek) visszavásárlására. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet rendelkezik. Melynek értelmében az átvételtől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől. Elállási jogodat visszavásárlási nyilatkozat kitöltésével és ügyfélszolgálatunkra történő elküldésével tudod jelezni. Kérünk, előzetesen olvasd át az Általános Szerződési Feltételeink ide vonatkozó részét.
A visszaküldéssel kapcsolatos fontos szabályok:
  • a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.
  • utánvétes postai küldeményeket nem tudunk fogadni. A vételár visszatérítése minden esetben utólag történik.
  • csak sértetlen, eredeti állapotban/csomagolású termékeket tudunk visszavásárolni, ezért ne távolítsd el róla a címkéket, ne mosd ki a terméket, ne dobd ki a csomagolást.
  • sérült, kopott, láthatóan hordott terméket sajnos nem tudunk visszavásárolni.
  • az árú nem rendeltetésszerű használatából adódó károkat a vevő köteles megtéríteni.
További kérdéseddel, készséggel állunk a rendelkezésedre a Ügyfélszolgálatunkon: 9400 Sopron, Lackner Kristóf u.10. Nyitvatartási ideje: H-P: 10.00-17.00 SZ:10:00-13:00 V:ZÁRVA email:hallo@mangobike.hu T.: +36 99 524 341
3.7 Utalványok, Kedvezmények 
Különböző szezonális vagy extra kedvezmények, akciók találhatóak a webáruházunkban. A kedvezmények, akciók egyenként értendőek azokat összevonni nem lehetséges. Az utalványok meghatározott értékűek, amennyiben Önnek több utalványa van azt összevonhatja és érvényesíthati. Amennyiben  az utalványok összege meghaladja a vásárlások összegét abban az esetben, pénzvisszafizetésre nincs mód! ilyenkor célszerű vásárolni még egy terméket, hogy az utalványok értékét teljes mértékben felhasználja. 
4. Elállás joga, módja, következményei
4.1 Amennyiben Felhasználó a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Felhasználó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, ill. kitöltött visszavásárlási nyilatkozattal együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. A Szolgáltató kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni. Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Felhasználó köteles megtéríteni.
4.2 Amennyiben az elállási jog jelzésétől számított 10 munkanapon belül a termék visszaküldése fizikailag nem történik meg (a termék nem érkezik meg a Szolgáltatóhoz, ill. a Felhasználó nem tudja hitelt érdemlően igazolni, hogy a terméket postai vagy futár útján Szolgáltató részére elküldte), úgy a Szolgáltató feltételezi, hogy a Felhasználó az elállási jogát a továbbiakban nem kívánja gyakorolni, és a visszavásárlási folyamatot megszünteti.
4.3 Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Felhasználónak kell gondoskodnia, az ezzel kapcsolatos költségek is Felhasználót terhelik.
4.4 Felhasználó kérésére Szolgáltató készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról. A visszaszállítás költségeit a Felhasználó viseli.
4.5 A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetése csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással vagy postai csekken történő visszafizetéssel lehetséges a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendeletben foglaltak szerint.
4.6 Elállás esetén Szolgáltató a termék vételárát nem köteles abban az esetben visszatéríteni, ha a termék nem eredeti állapotban került visszaszállításra (pl. sérült, kopott, hordott, stb.)
4.7 Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszatéríti a vásárló részére.
5. Garancia, szavatosság
5.1 A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A Felhasználó által kezdeményezett garancia érvényesítés minden esetben az Ügyfél és a Szolgáltató adott kereskedelmi partnere között lehetséges, melyben a Szolgáltató a Felhasználó kérésére közvetítő szerepet vállalhat.
5.2 A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Felhasználót terheli.
5.3 Az egyes árucikkekre vonatkozó garanciával kapcsolatban a Szolgáltató kereskedelmi partnerének a szabályai irányadóak.
6. A Felhasználási feltételek módosítása
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Felhasználási feltételeket egyoldalúan módosítsa. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a Felhasználókat a bejelentkezéskor megjelenő, rendszerüzenetben tájékoztatja.
7. A Szolgáltatás igénybe vételével összefüggő korlátozások, a Felhasználó felelőssége
7.1 A Felhasználó a weboldalt csak saját felelősségére használhatja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználót a weboldal használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a Felhasználó a weboldal használata során nem a kellő körültekintéssel járt el. A Felhasználó adatait csak saját felelősségére hozhatja nyilvánosságra, teheti mások számára hozzáférhetővé.
7.2 A Felhasználó köteles a weboldal használata során tisztességesen, mások jogainak és érdekeinek szem előtt tartásával eljárni. Az alábbi tilalmak a Felhasználó valamennyi megnyilatkozási formájára vonatkoznak. A Felhasználó köteles az alábbi korlátozásokat szem előtt tartani annak érdekében, hogy a weboldal használatára vonatkozó szabályokat se szándékosan, se gondatlanságból ne sértse.
7.3 A Felhasználó köteles tiszteletben tartani a hatályos jogszabályokat, és a használat során köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely jogellenes, vagy amely más Felhasználók érdekeit sérti. Ezen belül a Felhasználó köteles különösen:
  • Tiszteletben tartani mások magánszféráját, személyhez fűződő jogait és méltányolható érdekeit;
  • Tartózkodni attól, hogy más személyekről jogosulatlanul információkat gyűjtsön, a megszerzett információkat jogosulatlanul felhasználja;
  • Tartózkodni bűncselekmény vagy szabálysértés elkövetésétől;
  • Tiszteletben tartani a szellemi alkotásokhoz fűződő jogokat, különösen a szerzői jogi védelem alá eső irodalmi, tudományos és művészeti alkotások, találmányok, formatervezési minták, használati minták, védjegyek és forgalmi árujelzők védelmére vonatkozó szabályokat;
  • Valamennyi Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely a weboldal rendeltetésszerű használatát akadályozza. Ezen belül a Felhasználó köteles különösen:
  • Tartózkodni kéretlen levelek („spam”), vagy lánclevelek („hoax”) küldésétől;
  • Tartózkodni minden olyan kommunikációtól, amely a weboldal rendeltetésszerű használatában másokat akadályozhat, vagy zavarhat;
  • Tartózkodni a nyilvános kommunikációban az oda nem illő, ismétlődő, egyéb okból zavaró megnyilatkozásoktól.
  • Valamennyi Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely a szolgáltató érdekeit sérti. Ezen belül a felhasználó köteles különösen:
  • Tartózkodni a weboldal működésének megzavarásától, akadályozásától;
  • Tartózkodni olyan tevékenységektől, amely a Szolgáltató üzleti titkainak, általa titokban tartott információknak a megszerzésére, felhasználására irányul;
  • Tartózkodni minden olyan kommunikációtól, amely a szolgáltatásra vonatkozó, valótlan információt hordoz
  • Tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely a weboldal informatikai biztonságát veszélyezteti;
  • Tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely saját, vagy más személy termékének vagy szolgáltatásának a reklámozására irányul. A fentieken túl a Szolgáltató további korlátozásokat állapíthat meg, melyekről a Felhasználókat tájékoztatja. A fenti korlátozások megsértése miatt bekövetkezett károkért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
8. Eljárás a Felhasználó jogsértő magatartása esetén
8.1 Amennyiben a jelen Felhasználási feltételekben foglaltakat megsérti, a Szolgáltató jogosult a Felhasználó regisztrációjának felfüggesztésére, vagy törlésére. Amennyiben a jogsértés miatt eljárás indul, a Szolgáltató a regisztráció során tudomására jutott, Felhasználóra vonatkozó adatokat az eljáró szerveknek az adott eljárásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően átadhatja.
8.2 A Szolgáltató a regisztráció felfüggesztését, vagy törlését megelőzően felhívja a Felhasználót a kifogásolt magatartás abbahagyására, vagy annak bizonyítására, hogy a magatartás nem ütközik a Felhasználási feltételekkel. Az értesítés mellőzhető, ha a késedelem el nem hárítható kárral, vagy nyilvánvaló jogsértéssel járna.
8.3 Akinek jogait vagy méltányolható érdekeit a Felhasználó tevékenysége sérti - így különösen a személyhez fűződő jogaiban sérelmet szenvedett személy, a bűncselekmény, vagy szabálysértés sértettje, valamint a szellemi alkotásokhoz való jog jogosultja -, kérheti a Szolgáltatótól a kifogásolt tartalom eltávolítását, a Felhasználóval szemben a szükséges intézkedések megtételét. A kérelmező jogosultságát köteles megfelelő módon igazolni. Amennyiben a jogosultság igazolt, a jogosult kérheti, hogy a Szolgáltató a jogsértő tartalmat későbbi eljárás lefolytatása céljából zárolja. Ebben az esetben a jogosultnak az eljárás megindítását 60 napon belül igazolnia kell. A zárolt tartalmat, valamint az azzal összefüggő, Szolgáltató által tárolt adatokat a Szolgáltató az eljáró szerv rendelkezésére bocsátja, az adott szervre és eljárásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
9. A Szolgáltató felelőssége, szavatosság kizárása
9.1 A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a szolgáltatás zavartalansága és folyamatossága érdekében.
9.2 A Szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz a Felhasználók adatainak biztonsága érdekében. A Szolgáltató nem felelős a Felhasználó adatainak a Felhasználó által történő nyilvánosságra hozataláért.
9.3 A Szolgáltató a Felhasználó regisztrációjának felfüggesztéséről vagy törléséről, függetlenül annak okától, minden esetben tájékoztatja a Felhasználót, és törekszik a felhasználókkal való együttműködésre, a viták békés úton történő rendezésére.
9.4 A Szolgáltató a weboldal működése során előálló esetleges zavarok, működési problémák elhárítására törekszik, azokért azonban felelőssé nem tehető. A Szolgáltató a Felhasználók magatartásáért felelősséget nem vállal.
10. Jogérvényesítés
A Felhasználók panaszaikkal, kifogásaikkal fordulhatnak közvetlenül a Szolgáltatóhoz, aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. Egyéb esetekben a Felhasználó a mindenkor hatályos jogszabályokban foglaltak szerint érvényesítheti jogait, ennek módjáról kérésre a Szolgáltató felvilágosítást ad.
11. Adatvédelem, adatkezelés
11.1 Szolgáltató az adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseinek a legteljesebb mértékben eleget téve az alábbiak szerint kezeli.
11.2 A Szolgáltató elkötelezett Felhasználói és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, amely az adatok biztonságát garantálja.
11.3 A weboldalon a személyes adatok megadása minden esetben önkéntes. A regisztráció elvégzésével Felhasználó a jelen adatvédelmi szabályzatot elfogadja, valamint hozzájárul, hogy az általa megadott adatait Szolgáltató a szolgáltatás jellege által meghatározott célból és ideig nyilvántartsa, kezelje és felhasználja. A Felhasználó feltétlen felelősséget vállal azért, hogy a regisztrációt önkéntesen és megfelelő tájékoztatás birtokában hajtotta végre.
11.4 Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektev.) 13/A. § (3) bekezdése.
11.5 A kezelt adatok köre: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, jelszó, telefonszám, lakcím, rendelési cím (irányítószám, utca, házszám, emelet, ajtó, ) rendelt szolgáltatás fajtája, mennyisége, fizetendő összeg, kedvezmény.
11.6 Az adatkezelés időtartama: Szolgáltató az adatokat a regisztráció fennállása alatt kezeli.
11.7 Felhasználó a regisztrációval hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a rendszer hatékony működésének érdekében, statisztikai, illetve információs céllal a kezelt adatokat összekapcsolja. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a regisztrációjával hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató elektronikus levelezéssel vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz útján küldhessen neki elektronikus hirdetést.
11.8 A Felhasználó nem járul hozzá adatai nyilvánossá tételéhez. Felhasználó az adatai kezeléséről, annak módjáról, tartalmáról, idejéről, helyéről, bármely az adatkezeléssel összefüggő tevékenységről bármikor tájékoztatást kérhet.
11.9 Felhasználó a jelen hozzájárulást bármikor visszavonhatja. A hozzájárulás visszavonása a regisztráció törlését jelenti, Felhasználó adatai Szolgáltató adatbázisából törlésre kerülnek. Hozzájárulás visszavonásához írjon az alábbi e-mail címre: hallo@mangobike.hu. Szolgáltató a személyes adatot törli, ha az érintett kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.
12. Egyebek
12.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
12.2 A Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
12.3 A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
12.4 Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően kikötik a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét.
13. Kapcsolat, Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat helyszíne: 9400 Sopron, Lackner Kristóf u.10. Nyitvatartási ideje: H-P: 10.00-17.00 SZ:10:00-13:00 V:ZÁRVA E-mail:hallo@mangobike.hu
Kelt: Sopron, 2014. december 06.

/ 2018.11.14. 11:32

Téligumi

A meleg napok után azért csak kezdi megmutatni magát az igazi ősz, és múlt héten előfordult már reggel a 4 fok alatti hőmérséklet is. 
Ha nincs autód a reklámoknak köszönhetően akkor is tudod, hogy ez az a bűvös szám, amely alatt le kell cserélni a nyári gumikat télire, sőt, némely autó jelez is egy hópehely ikonnal a műszerfalon, hogy itt az idő.
Mit kell tudni a kerékpárok téli gumijáról? Hát azt, hogy nincsenek, kivéve a versenysportot. Ha nem akarsz verseny gumit venni bringádra, de szeretnéd, hogy a gumid jobban tapadjon, olvasd el, mit kell csinálnod!

További hírek

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza