Egyéb

Kategória

Ár

Márka

FSA MegaExo Tengelyhez O-Gyűrű

1 333 Ft

Raktáron

FSA BB30 Hullámos Alátét Középcsapágyhoz MW-083

1 778 Ft

Raktáron

FSA MegaExo 19mm Hullámos Alátét 5db

2 667 Ft

Raktáron

FSA BB-30 Road Középcsapágy Tömítés

3 111 Ft

Raktáron

FSA 6804-2RS (20x32x7) Csapágy Középrészhez

5 334 Ft

Raktáron

BBB BBO-91 ShimSet Hézagoló Szett 24mm-es Tengelyre (2x2,5mm 4x1,0mm 4x0,5mm)

6 273 Ft

6 970 Ft 10 % Kedvezmény
Akció
Raktáron

FSA BB-30 (42x30x7) Csapágy Középrészhez

7 600 Ft

8 001 Ft 5 % Kedvezmény
Akció
Raktáron

BBB BBO-41 BottomBear MR164 Országúti Campagnolo Ultra Torque Középcsapágy Szett

10 143 Ft

11 270 Ft 10 % Kedvezmény
Akció
Raktáron

BBB BBO-26 BottomBear BB90 Integrált Középcsapágy Szett (37-24mm átmérőjű tengelyhez)

12 762 Ft

14 180 Ft 10 % Kedvezmény
Akció
Raktáron
/ 2023.05.13. 11:48

A nagy tavaszi bringa-dilemma: kerékpárcsere vagy alkatrészcsere legyen?

Előző cikkünkben alaposan körbejártuk azt a kérdést, hogy mikor érdemes leginkább új kerékpár vásárlásban gondolkozni. Nem vitás ugyanis, hogy ha rendszeresen kerékpározunk, akkor egyrészt mi magunk is fejlődünk, másrészt közben a technika is csak egyre jobb lesz. Ráadásul az is könnyen megeshet, hogy szeretnénk valami új stílust kipróbálni, új, komolyabb kihívásokat teljesíteni.

Ebben a bejegyzésben most arról lesz szó, hogy meddig érdemes alkatrészcserével karban tartani kedvenc kerékpárunkat, és hol jön el az a pont, amikor a “facelifting” helyett már sokkal jobban megéri egy bringába beruházni?!

Ökölszabályként kijelenthető: ha nincs nagy gond, akkor az esetek túlnyomó többségében a kerékpárunk korszerűsítése költséghatékonyabb. 

Viszont néha egy régi kerékpár felújítása több időbe és több pénzbe kerül, mint egy vadonatúj kerékpár beszerzése. 



További hírek

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza