Gyakran ismételt kérdések

Meddig módosíthatok a rendelésen?
Amíg le nem zárjuk a csomagot, addig módosíthatsz, de kérjük, hogy minél előbb jelezd a változtatást, hogy a módosítást időben elvégezhessük. Egyszerű módosításokhoz nem szükséges töröltetni a rendelést, hogy  újrarendelj, egyszerűbb, ha jelzed telefonon, vagy emailben a változást.
Nekem is bicajboltom van, rendelhetek Tőletek?
Igen, sőt, tartós együttműködés vagy nagyobb rendelés esetén  igyekszünk további kedvezményt adni! Nyugodtan érdeklődj!
Mikorra tudjátok a rendelésem szállítani?
Szállítási határidők Orbea kerékpároknál nincs készletjelzés és készlet frissítés, Scott kerékpároknál pedig nem minden esetben. Megrendelés esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítási idővel kapcsolatban. Webáruházunkban készletfrissítést alkalmazunk, ha valamit másvalaki megrendel,  változik a készlete. A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük: akár 24 órán belül szállítható, Zöld: készleten van ! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott na...
Több számlázási, szállítási címet is tudok megadni?
 Igen, a későbbiekben egy listából tudod kiválasztani a korábban megadott címeket vagy újakat is adhatsz hozzá.  

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza