Gyakran ismételt kérdések

Mi történik a rendelésem elküldése után?
A raktáron lévő termékek azonnal foglalásba kerülnek, a többi tételt, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb beszerezzük. A beszerzés átlagosan 3-4 munkanap, ha valami ezután sem érkezik meg, ellenőrizzük, hogy a termék elérhető-e más helyről. Ha nem, akkor azonnal jelezzük feléd és igyekszünk helyettesítő terméket ajánlani helyette.
Meddig módosíthatok a rendelésen?
Amíg le nem zárjuk a csomagot, addig módosíthatsz, de kérjük, hogy minél előbb jelezd a változtatást, hogy a módosítást időben elvégezhessük. Egyszerű módosításokhoz nem szükséges töröltetni a rendelést, hogy  újrarendelj, egyszerűbb, ha jelzed telefonon, vagy emailben a változást.
Mikorra tudjátok a rendelésem szállítani?
Szállítási határidők Orbea kerékpároknál nincs készletjelzés és készlet frissítés, Scott kerékpároknál pedig nem minden esetben. Megrendelés esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítási idővel kapcsolatban. Webáruházunkban készletfrissítést alkalmazunk, ha valamit másvalaki megrendel,  változik a készlete. A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük: akár 24 órán belül szállítható, Zöld: készleten van ! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott na...
Nekem is bicajboltom van, rendelhetek Tőletek?
Igen, sőt, tartós együttműködés vagy nagyobb rendelés esetén  igyekszünk további kedvezményt adni! Nyugodtan érdeklődj!

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza