Akciós kerékpárok
Gyakran ismételt kérdések
Az árak és a termékkínálat azonos-e a MangoBike soproni üzletében és a MangoBike webáruházban ?
Mivel logisztikailag más úton kerül az áru a soproni üzletbe, mint a MangoBike webáruházba , ezért más költség terheli a két beszerzési utat, így természetesen előfordulhat , hogy más áron szerepel az adott termék. Mindamellett a legtöbb termék árát azonos szinten kivánjuk tartani.
A MangoBike soproni üzletének egyedülállóan nagy árukészlete van, de természetesen a MangoBike webáruház szélesebb termékpalettával rendelkezik. Mindazonáltal minden termék, amely Magyarországról elérhető, rövid hat...
Mikorra tudjátok a rendelésem szállítani?
Szállítási határidők
Orbea kerékpároknál nincs készletjelzés és készlet frissítés, Scott kerékpároknál pedig nem minden esetben. Megrendelés esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítási idővel kapcsolatban.
Webáruházunkban készletfrissítést alkalmazunk, ha valamit másvalaki megrendel, változik a készlete. A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük:
akár 24 órán belül szállítható, Zöld: készleten van ! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott na...
Meddig módosíthatok a rendelésen?
Amíg le nem zárjuk a csomagot, addig módosíthatsz, de kérjük, hogy minél előbb jelezd a változtatást, hogy a módosítást időben elvégezhessük. Egyszerű módosításokhoz nem szükséges töröltetni a rendelést, hogy újrarendelj, egyszerűbb, ha jelzed telefonon, vagy emailben a változást.
Több számlázási, szállítási címet is tudok megadni?
Igen, a későbbiekben egy listából tudod kiválasztani a korábban megadott címeket vagy újakat is adhatsz hozzá.