Gyakran ismételt kérdések

Az árak és a termékkínálat azonos-e a MangoBike soproni üzletében és a MangoBike webáruházban ?
Mivel logisztikailag más úton kerül az áru a soproni üzletbe, mint a MangoBike webáruházba , ezért más költség terheli a két beszerzési utat, így természetesen előfordulhat , hogy más áron szerepel az adott termék. Mindamellett a legtöbb termék árát azonos szinten kivánjuk tartani. A MangoBike soproni üzletének egyedülállóan nagy árukészlete  van, de természetesen  a MangoBike webáruház szélesebb termékpalettával rendelkezik. Mindazonáltal minden termék, amely Magyarországról elérhető, rövid hat...
Ha egészségpénztár tag vagyok, akkor tudom az Ő nevükre kérni a számlát?
Igen, a legtöbb Egészségpénztárral kapcsolatban állunk és ki tudjuk a nevükre állítani a számlát. A számlát a rendelt áruval kapod meg, amit tovább kell küldened az Egészségpénztár részére. Az aktuális szabályokról, arról, hogy az adott évben mi számolható el, érdeklődj az Egészségpénztáradnál. A számlára a weboldalon található terméknév kerül majd, mást nem tudunk ráírni. Arról, hogy az adott Egézségpénztárnál mi (pl. csak kerékpár, vagy alkatrész is) és ,hogyan számolható el, vásárlás előtt ér...
Mikorra tudjátok a rendelésem szállítani?
Szállítási határidők Orbea kerékpároknál nincs készletjelzés és készlet frissítés, Scott kerékpároknál pedig nem minden esetben. Megrendelés esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítási idővel kapcsolatban. Webáruházunkban készletfrissítést alkalmazunk, ha valamit másvalaki megrendel,  változik a készlete. A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük: akár 24 órán belül szállítható, Zöld: készleten van ! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott na...
Tudok-e ÁFÁ-s számlát kérni?
Igen, ha ezt külön kéred. Természetesen ha nem kérsz ilyet, akkor is kapsz számlát, ami a szállítási címre lesz kiállítva.

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza