Gyakran ismételt kérdések

Mikorra tudjátok a rendelésem szállítani?
Szállítási határidők Orbea kerékpároknál nincs készletjelzés és készlet frissítés, Scott kerékpároknál pedig nem minden esetben. Megrendelés esetén minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a szállítási idővel kapcsolatban. Webáruházunkban készletfrissítést alkalmazunk, ha valamit másvalaki megrendel,  változik a készlete. A termékek elérhetőségét négy megfogalmazással és három színnel jelezzük: akár 24 órán belül szállítható, Zöld: készleten van ! Azokat a rendeléseket amelyeket az adott na...
Az árak és a termékkínálat azonos-e a MangoBike soproni üzletében és a MangoBike webáruházban ?
Mivel logisztikailag más úton kerül az áru a soproni üzletbe, mint a MangoBike webáruházba , ezért más költség terheli a két beszerzési utat, így természetesen előfordulhat , hogy más áron szerepel az adott termék. Mindamellett a legtöbb termék árát azonos szinten kivánjuk tartani. A MangoBike soproni üzletének egyedülállóan nagy árukészlete  van, de természetesen  a MangoBike webáruház szélesebb termékpalettával rendelkezik. Mindazonáltal minden termék, amely Magyarországról elérhető, rövid hat...
Több számlázási, szállítási címet is tudok megadni?
 Igen, a későbbiekben egy listából tudod kiválasztani a korábban megadott címeket vagy újakat is adhatsz hozzá.  
Ha egészségpénztár tag vagyok, akkor tudom az Ő nevükre kérni a számlát?
Igen, a legtöbb Egészségpénztárral kapcsolatban állunk és ki tudjuk a nevükre állítani a számlát. A számlát a rendelt áruval kapod meg, amit tovább kell küldened az Egészségpénztár részére. Az aktuális szabályokról, arról, hogy az adott évben mi számolható el, érdeklődj az Egészségpénztáradnál. A számlára a weboldalon található terméknév kerül majd, mást nem tudunk ráírni. Arról, hogy az adott Egézségpénztárnál mi (pl. csak kerékpár, vagy alkatrész is) és ,hogyan számolható el, vásárlás előtt ér...

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza