Miért kellenek a női kerékpárok?

2019.01.04. 12:21

Ünnepek után mindenkiben felmerül, hogy most kéne elkezdeni mozogni, ledolgozni a bejglit. Vagy a töltöttkáposztát. Vagy a bármit. De most nem akarunk ezzel senkit sem stresszelni, mert ezzel tele van a net, nap, mint nap futunk bele ilyen bejegyzésekbe mi is.

A súlykérdés főleg a hölgyek számára válik halaszthatatlan projektté. De azért a jó alak mellett fontosabb szempontok is vannak, például az egészség, a jó közérzet, az állóképesség, és az én idő. Ezért ezt a cikket kifejezetten a hölgyeknek, azon belül is a családanyáknak írtuk.

A nő, az édesanya a család villámhárítója

Ő felügyeli általában a gyerekek, és az apuka minden napos apró-cseprő ügyeit, az öltözködéstől, az uzsonnán át, a reggeli-ebéd-vacsora tengelyig. Minden várátlan, gyorsan megoldandó feladat nála csapódik le. E mellett bevásárol, takarít, kedves és mosolyog. No meg persze csinos, kiegyensúlyozott.

Ezt csak úgy bírhatja, ha kiegyensúlyozott, egészséges, hogy a stresszt kisportolja magából. Ha nem hagyjuk, hogy a feszültség és az idegesség vezessenek minket, annál inkább érezzük, mennyivel gördülékenyebben mennek a dolgok.

Bringázást receptre

Erre pedig a biciklizés képes megtanítani. Biztosak lehetünk benne, hogy kiül a mosoly az arcunkra, amikor a reggeli csúcsforgalomban eltekerünk a több km-es kocsisor mellett, pedig fél órával később indultunk, mint máskor. És ez még csak a kezdet. A bringázással nem csak csökkentjük, azaz kitekerjük, kiszellőztetjük magunkból a stresszt, de növeljük az energia szintünket, amivel minden akadályt mosolyogva tudunk leküzdeni. A bringázást receptre kellene felírni mindenkinek!

Női kerékpárok

Van még egy szempont, ami a hölgyek számára fontos. Lehet, hogy nem mindenkinek, valóban ne általánosítsunk, de a hölgyek egy része kifejezetten ügyel arra, hogy bringázás közben is olyan jól nézzen ki, mintha a belvárosban korzózna. No, meg persze legyen a bringa kényelmes: ne fájduljon meg a hátunk, nyakunk egy kis tekeréstől!

Jó hír, hogy a bicikli és biciklis ruha gyártók is felfigyeltek, és felkészültek erre. Ezért az ilyen „nem sportos, hanem elegáns” megjelenésű hölgyek is választhatnak maguknak női kerékpárt, ami nem csak szép, nőies, hanem kifejezetten a hölgyek anatómiájához vannak tervezve. A mi kínálatunkban találhatunk ilyen városi – női kerékpárt, külön féle színekben, méretben.

női kerékpároknői kerékpárok

A linkre kattintva több női – városi biciklit is megnézhetsz.

Akár sok volt a bejgli, akár nem, remélem 2019-ben is velünk tartotok, és egyre többen kezdtek a rendszeres testmozgáshoz, bringázáshoz.

Boldog új évet, és let’s go Mango 2019-ben is!

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg ismerőseiddel is! Picit lejebb görgetve pedig feliratkozhatsz hírlevelünkre is, így nem maradsz le a bringás tippekről, tanácsokról.