Akciós kerékpárok
Új termékek
/ 2024.03.13. 16:10
A 10 legfontosabb kerékpáros kiegészítő
A kerékpárosok számára manapság már nagyon sokféle tartozék érhető el, de vajon melyek azok a kiegészítők, amiket mindenképp érdemes magunkkal vinnünk, akár profiként, akár hobbi-kerékpárosként tekerünk. Ebben a blogban összegyűjtöttük a legfontosabb kerékpáros kiegészítőket, melyekhez megbízható termékeket is szeretnénk ajánlani nektek. Ezeket a termékeket mi magunk is teszteltünk, így biztosak vagyunk benne, hogy megbízható és minőségi terméket forgalmazunk, legyen szó kerékpáros sisakról, lakatról, lámpáról, gyermekülésről, táskáról, vagy szemüvegről.
Gyakran ismételt kérdések
Tudok-e ÁFÁ-s számlát kérni?
Igen, ha ezt külön kéred. Természetesen ha nem kérsz ilyet, akkor is kapsz számlát, ami a szállítási címre lesz kiállítva.
Mi is a pedelec kerékpár (és mi az ebike)?
Az ebike magától is megy (általában gázkart kell húzni hozzá mint a motoroknál), nem kell feltétlenül tekerni. A pedelec pusztán elektromosan nem képes haladni, a motor csupán rásegítésnek van (mint a szervo). Az EU és Magyarország jogszabályainak értelmében gázkar nem lehet rajta, teljesítménye pedig maximum 250W lehet és 25km/h-nál kikapcsol a rásegítő elektronika. Ezért az összes ma futó pedelec 250W névleges teljesítményű. Egy pedelec lehet ennél nagyobb teljesítményű is, ezek az S-pede...
Milyen kerékpárfajták léteznek?
Hegyikerékpár (MTB) Terepen történő kerékpározásra tervezik, szélesebb gumiköpennyel, azon vaskos mintázattal, hogy könnyebben lehessen áthidalni a talaj egyenetlenségeit. 26, 27,5 és 29 collos kerékméretek léteznek. A 26-os a régi MTB szabvány, a 27,5 és a 29-es az elmúlt néhány évben kezdett teret hódítani. Az egyre magasabb átlag testmagasság miatt sok embernek nem volt praktikus egy 26 collos kerékpár, aránytalanul nagy volt a váz a kerekekhez képest, ezért megjelent a 29 collos méret, a...
Mi indokolja a pedelec kerékpárok magasabb árát?
A kerékpároknak kellően erős felépítésűeknek kell lenniük, emellett az alkatrészekre is nagyobb terhelés jut így ezeknek erős – és lehetőleg könnyű – alkatrészeknek kell lenniük. A motor és az elektronika drága, de az egész rendszer Achilles-ina az akkumulátor, ami nemcsak értékes alkatrész, de néhány évente cserélni is kell mivel elhasználódik, veszít a teljesítményéből. A beépített szenzorok is drágák, a mai, fejlett kerékpárokban több szenzor is együtt dolgozik (a régebbiekben csak sebessé...